دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
کد خبر: 1194476
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
مادر شهیدان «یارمحمدی» به لقاءالله پیوست

حوزه/ حاجیه خانم «خدیجه معماری» مادر شهیدان والامقام «علی اصغر و مرتضی یارمحمدی» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حاجیه خانم «خدیجه معماری» مادر شهیدان والامقام «علی اصغر و مرتضی یارمحمدی» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، در سن۹۳سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان یارمحمدی، درگذشت این مادر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش پیکر این مادر بزرگوار دو شهید امروز یکشنبه پس از تشییع در قطعه ۵۱ بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می‌شود.

شهید مرتضی ۲۰ تیرماه سال ۱۳۴۲ در شهرستان ری چشم به جهان گشود و یکم مرداد ماه سال ۱۳۶۷ با سمت فرمانده گروهان در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به کمر و سینه به شهادت رسید و پیکر وی را در بهشت زهرا(س)به خاک سپردند.

شهید علی اصغر ۱۰ تیرماه سال ۱۳۴۱ در شهرستان ری چشم به جهان گشود و ۲۵ آبان ماه سال ۱۳۵۹ در آزادسازی سوسنگرد به شهادت رسید. پیکر وی را در بهشت زهرای شهرستان تهران به خاک سپردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha